Šperky z pryskyřice

www.fler.cz od elliv

Ani nevím, jak mě to přesně napadlo. Brouzdala jsem si po Fler.cz a chtěla jsem si koupit nové náušnice. Tak jsem objevila křišťálovou pryskyřici. Pár dní jsem nad tím přemýšlela, které bych si koupila. Jenže náušnice i s poštovným za 180 Kč, to si dvakrát rozmyslím, než si je koupím. Pro zajímavost jsem se koukla na návod na fler-workshop (níže), jak je tato technika složitá. Usoudila jsem, že bych to zvládla, tak nastal druhý krok...

Kolik ta pryskyřice stojí? Pro začátek jsem si myslela, že by mi stačilo 150 ml, což stojí asi 310 Kč a více. Tak za 310 s poštovným - ne díky. Stejně mi to nedalo a koukla jsem se na můj oblíbený obchod blízko domova www.creative.icpraha.cz. Tam 150 ml pryskyřice stojí 250 Kč. Nad tím, už jsem začala uvažovat. Za 65 Kč lepidlo na decoupage a poměrně levné náušnice s lůžky - není co řešit! Zítra udělám nákup.

Všechny mé výtvory a zážitky budu dokumentovat a i vy je uvidíte na našem blogu.



Technika




0 komentářů